Min Helg

Har varit väldigt bra och trevlig :) Inte nog med att jag varit med Älskling sen i Torsdas det har även blivit middagar och party :)

På Fredag for vi och åt hos Emmeli å Danne där det bjöds på grillad karé, revbensspjäll, god sallad och potatisgratäng... Gin & Tonic och Öl till det :) For sen till Adam och var lite i stan innan vi for hem.

På lördag skulle vi ha farit till Stina & Skinkan med Troja men hon har fått något grejs i örat så vi skippade det.. På kvällen var det födelsedagsmiddag hos Tilde och det var sååå god mat ! Hann inte vara där så länge eftersom vi skulle till Boden... Var där ett tag Jag, Emil, Jan och Åhman innan vi hämtade Skinnet å Stina...Vi var ute nåra bra tag och bulten kom en sväng han med.. Käkade på frasses och efter 2 nån gång började vi fara hemåt. Vi somnade inte förrän efter 5 så nu är jag ganska trött... Å så jäävla sugen på en skitagod gegga man åt till nachos hos tilde. Även bröd med aioli hade varit välkommet i magen :)

Troja är ute med Malin å skulle prova dra lite grejer med en sele å Emil är å hämtar sin bil..


Jaja det var väl lite vad som hänt iaf :p...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0