Måndag 2

Har varit i skolan nu då och haft lite lektioner.. Fått en jobbig uppgift i Samhälls som går ut på att man ska ta det parti man inte gillar (I mitt fall moderaterna) å skriva å prata om allt bra dom vill göra (Som dom inte ens gör).. å ja. Det ska väl inte bli så jättekul. Dessutom måste man gå till Partiet å fråga massa frågor typ. Bleh.

Inte nog med det,På engelskan måste man välja en låt å stå å spela upp denf ör hela klassen å prata massa om den på engelska. Hemskt !...

Sen vet jag inte om jag har så mkt mer att klaga på. Jag skrev min bokrecension idag på svenskan och vi gjorde nåt muntligt grejs så då var det bortgjort iaf. Måste fortfarande göra Engelskaprov på Fredag + Låna ännu en engelsk bok. Åsså prov om hjärtat nästa vecka då. När fan ska man få lite lugn och ro ? Jag blir streeesad.

Cissi tvingade mig att äta massa godis idag och Sandra tvingade mig att äta en bulle så hon inte skulle se tjock ut själv. Å jag som inte ens var nå sugen.. Det får bli extra lång promenad med Troja idag ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0