Kass Måndag

Jag var skittrött idag fast jag somnade relativt tidigt igår.. Ontontont i magen och på väldigt irriterat humör. Samma gammla idiotklass som springer mig på nerverna, För att inte tala om idiotläraren fru förståndshandikappad. Ja såjag ides inte vara kvar på sista lektionen.. Kikade en snabbis på stan men köpte inget idag.. Blir senare i veckan :)

Tilde: Sandra säger hela tiden "jag sjungde, jag sjungde" Det heter ju jag sjöng !
Sandra: Ja men jag kanske har talsvårigheter
Tilde: Jaha men hur svårt är det att lära sig ett litet ord
Sandra: Du, jag har faktiskt gått hos en PEGADOG

Jag:  Tildes hund kommer inte lära sig nånting, den kommer vara helt ouppfostrad
Tilde: Näää
Sandra: Joo för du kommer inte våga misshandla den när den gör fel
Tilde: DU JAG SKA MISSHANDLA DEN

Tills imorn har jag en Samhällsläxa så jag tänkte väl börja med den nu.. Och jag måste sluta sega med min bok. blä blä


Kommentarer
Crazypill

jag har med varit trött idag... måååndag

2008-01-21 @ 20:26:23
URL: http://spiderchick.blogg.se
sandra

HAHHAA

2008-01-21 @ 23:10:27
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0