håhåjaja

Jag är såååååå trött... Har ingen aning om hur jag ska kunna hålla mig vaken, Lär bli tidig kväll ikväll. Måste bara ut med Troja sen och sitta vid datorn tills Emil kommer hem å skriver till mig.. Han for för lite mer än en halvtimme sen och jag saknar honom hemskt mkt redan. Vi såg en film idag "Black Book" men den var lite väl komplicerad och invecklad + väldigt lång.

Inte nog med att jag är trött jag är hungrig oxå.. Grymt sugen på det goda vi åt hos tilde men jag har inte ingredienser hemma. Skitsugen på bröd och aioli oxå men det finns ju förstås inte heller. Får väl se vad jag kan tänkas trycka i mig.. Jag är jävligt  sugen på nåt gott mataktigt iaf :D


image210


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0