En litn en

Är det omoraliskt att vara otrogen? Ja verkligen, Och inte bara det.. De är sjukt elakt och egoistiskt me !

Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land? Hm, Det är nog aldrig rätt att döda. Men det är mer acceptabelt i krig än i vanliga fall typ. För då är man inte militär utan bara mördare ?

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor? Ja, Man kan klara sig utmärkt med en njure så då räddar man ju den fattiga från sin fattigdom och den rika från att fortsätta vara sjuk å blabla.

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer för 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar? Ja då är det ju horan själv som tjänar pengarna på sitt "jobb" som hon isåf valt själv och blir inte utnyttjad till sitt arbete.

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar? Nej det vore så jävla moderataktigt att höja priset på sånt som dom vet att folk verkligen behöver. Och jag hatar moderater så Nej.

Är det acceptabelt rätt att begå självmord? Rätt å Rätt.. Om en person går så långt såg den förmodligen ingen annan lösning. Dessutom är livet ingen tvång och vill man inte va me längre så måste man inte.

Är det acceptabelt att ge dödshjälp? Ja!

Är det okej att döda en för att rädda fem personer? Svårt.. Vems liv är mest värt ? Vem avgör det ?

Är det viktigt att den som mördar får sitt straff? Ja absolut !

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig? Jadu, Vet inte om folk skulle bli så förvånade av nånting jag är inte så hemlig av mig.

Hur var du som barn? Elak, Hemsk och väldigt Elak.

Har du funnit harmoni i ditt liv? Haha nåt sånt finns inte.. Är det nåt man inser rätt fort så är det att de är tamejfan alltid nånting som ska jävlas.

Hur svarar du i telefonen? Hallå, Ja, Heeej, Hej bajskorv, Ja det är kronprinsens toalett AB, Ja hej detta är birgitta på försäkringskassan, Ja hallå du har kommit till marianne på skattemyndigheten. Ja jag roar mig med sånt.

Är du pinsam på fyllan? Eh, Det kan jag säkert vara men inte alltid.. Jag ve iaf många som är sjukt mkt värre än mig :)

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? Farmen ! eller BB

Vad är lycka? Att ha pengar och kärlek. (Nej jag är inte cepe som svarar pengar.. Testa själv att leva utan får ni se hur lyckliga ni är)

Vilka personer beundrar du? Beundrar och beundrar. Jag är lite avis på att min lillebror Jakob är så jävla duktig på allting.

Har du någon fobi? Nae

Vad är det pinsammaste du gjort? Duu... de vet ja inte.



Kommentarer
Anonym

ja vi är ju verkligen unga och friska :P hahaha

2008-01-25 @ 18:03:06
URL: http://whaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0