Lördag på storheden

Idag for vi till Storheden och kollade i alla affärer tills vi blev trötta på det.. Hade fått nån Korvgubbenrabatt så att ett skrov bara skulle kosta 45, Vi köpte varsitt å ändå kostade det 144.. Så vi fick betala 72 ist för 45. När vi påpekade att vi hade rabbatterna sa turken bara att han redan tagit betalt.. Kul.
For hem och åt det då å de var då en jävla besvikelse... Köttet var slaffsigt som en gammal jävla disktrasa. Inge kryddor.. Brödet helt uppblött av dressing å snålt som fan me sallad + Sega strips. Bortkastade pengar ? Svar JA !

Har iaf köpt mig ännu ett par jeans.. Nu när alla gamla börjat växas ur.
Emil köpte en jacka som han håller på å syr om nu för den inte var riktigt i hans smak.. Kräsen ;p
Sen köpte jag godis som jag blev less på direkt och en leksak åt Troja.

Vad mer då ?... Ja Milla var förbi en sväng å mer har nog inte hänt. Jag sov en liten stund när Emil såg nån film. Börjar nästan bli lite hungrig nu igen fast jag ätit hela dan.  Ovanliigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0