Jassåå

Fick nyss ett sms från körsolan att de blir inge Teori idag å att man istället skulle göra åt vägmärkestest ? Vart det finns har jag ingen aning om.. Ska ta å kika i mina böcker om det finns nåt sånt. Annars får jag väl bara sitta och träna på dem. Det är verkligen länge sen jag hållit på med Teori sist. Inte bra !

Jag var iaf ute med Troja för en stund sen och ute är hon lika glad och busig som vanligt så det kändes ju som en lättnad. Däremot började hon pipa litegrann igen när vi kom in men nu tror jag hon sover. Haha det låter verkligen som om det är mitt barn jag tjatar om 24/7, Måste nog skärpa mig lite :) Iaf så är jag klar med en läxa nu.. Skönt :)


image224   image225

image226



Kommentarer
sandra

vägmärkstestet fick du med när du fick alla dina böcker ;P är ett platt och trist häfte

2008-02-05 @ 16:46:04
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0