Alla hjärtans dag

Ja 14/2 idag... Min allra första Alla hjärtans dag som jag inte är singel.
Men vad spelar det för roll när man ändå ska spendera dagen ensam ?

Hade en lektion idag som var lång och tråkig. Snabbade på som fan med uppgifterna och fick sluta tidigare. Snabba genom stan i blåsten och fara hem. Troja blev jätteglad när jag kom hem åsså gick vi ut på isen idag oxå. Det är skönt där... Helt öppet å fint å inga andra människor eller hundar nånstans. Bara sol å snö och en glad Troja som springer omkring :) Hon är så fin min lillgumma <3



Mama don't let your babies grow up to be cowboys
They'll never stay home and they're always alone
Even with someone they love
Cowboys ain't easy to love and they're harder to hold
And they'd rather give you a song then diamonds or gold
Lonestar belt buckles and old faded Levi's each night begins a new day
And if you don't understand him and he don't die young
He'll probably just ride away

They'll never stay home and they're always alone
Even with someone they love.
Cowboys like smokey old pool rooms and clear mountian mornings
Little warm puppies and children and girls of the night
And them that don't know him won't like him
And them that do sometimes won't know how to take him
He ain't wrong he's just different
but his pride won't let him do things to make you think he's right



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0