Åhå inte illa

Dagen fortsätter akivit. Jag har övningskört i värsta trafiken med Mattias Gammel-Jetta som jag för övrigt aldrig suttit bakom ratten på förut. Den hade ju inge styr eller bromsservo eller nåt sånt men jag tyckte faktiskt den var mkt lättare att köra än Peugoten. For först till Dollarstore där jag köpte hundben och nudlar... Vidare till storheden i alla rondeller för att gå på OBS (coop) där jag skulle köpa 2 böcker på deras rea.. Ingen av dem fanns så nåsånt bidde de ikke. Hem bodenvägen å i rostbollsrondellen igen + mjölkuddsrondellen och stora korsningen vid elgiganten. Till Volvo förbi kvantum åsså hem igen. Så idag har det blivit Stadskörning (nästan) Rondeller, Parkering, Trafikljus och massa bra grejer.. Det gick bra hela tiden så jag känner mig nööjd :D

Nuu när jag varit så aktiv hela dan finns de ju knappt nå saker kvar att göra haha... Okey jag kan dammsuga, göra teori eller läxor. Men det låter väl inte så jättelockande. Jag är faktiskt tröt och jättesugen på sova men nu allra först måste jag ta på mig ett par jeans så Mamma kan nåla + sy in dem. SEN kanske det blir en tupplur... Ikväll ska det iaf käkas glass, ostbollar och drickas cider. Se på film har jag tänkt göra ;D


image234


Kommentarer
Fanny

duktigt _:):)
kika gärna in min sida:)

2008-02-16 @ 13:40:19
URL: http://fannygil.blogg.se
Amanda

jaså du vet vilka dom är:D då kanske du ser mig på nån spelning med dom någon gång;D

2008-02-16 @ 15:56:11
URL: http://bjorkegren.blogg.se
HELENASCITY

ha en trevlig kväll ;)

2008-02-16 @ 16:29:19
URL: http://metrobloggen.se/helenascity


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0