Tisdag kväll - Dan före dopparedan

Nu har jag kommit hem för ungefär en timme sedan, Emil kom med och hämtade lite paket som skulle med upp till byn och sen for dem vidare. Saknar honom redan.. Vi har haft det så mysigt nu när jag varit där.. Men det är ju bara 5 dar tills vi åker ner igen :)

Jag åt en god kycklingwook och nåt nybakt bröd direkt jag kom hem.. Nu är det frukt som gäller. Ska försöka att äta så mycket grönsaker och frukt som möjligt nu när jag är hemma. Blir ju inte så mycket sånt hos Emil ;p Så nu smaskade jag just en Sharon och en Passionsfrukt.. Mumma :)

Har haft svinont i huvet/nacken idag.. Från högra axeln har det gått ett smärtsamt snöre genom nacken och ut i pannan/bakom ögat så varje gång jag sett en lampa har det kännts som en blixt mellan ögat och axeln.. Jobbigt läge men nu har jag tagit 2 Ipren och fått massage så det ska nog hjälpa.



Jajaja..Men vad mer ska jag säga ? Ska gå och lägga mig på en stund när man har varva ner lite. Stiga upp imorn och duscha samt göra sig iordning.. Det blir Jullunch här med Mig, Mamma, Markus, Mattias, Emmeli & Mormor. GOTTTT hela kylen är full med smask man inte får tjuvsmaka på ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0