Julklappers

Nu har vi Ätit mat, Öppnat paket och Ätit efterrätt....Jag är nöjd med mina saker. Fick en aluminiumgryta, Necessär, 50talshylla, En bok, Örngott, Pengar, Röklåda.. Och ett yatzy för att jag har tjatat så mycket om de.. Haha.. Det ska jag ta med till Emil så vi kan spela en massa :D


Tror faktiskt jag följer med Emmeli till Pappa idag.. Vi ska bara vara där nån timme åsså slipper jag fara dit imorn så.. Det kanske blir enklast så... Varför måste man träffa sin fmialj på julafton ? Jag vill vara själv :P


Uppdate !


Nu har jag kommit hem från julfirande Nr 2 hos Pappa, Det var kul att träffa familjen där faktiskt. Det var så länge sen.. Vi åt, spelade tvspel å lite sånt så det var väl okey. Där fick jag pengar och en "julpåse" med choklad, glögg och 4 olika te:er.. Det var bra :) Me love Te


Så nu medans massa människor sitter och väntar på att få öppna sina paket medans släkten bara äter å äter har jag redan hunnit öppna alla, fira på 2 ställen och ätit ton med mat.. Och vet ni ? Jag är inte ens mätt... Jag har ätit Julmat 2 gånger, En heel massa godis, chips, ostbågar och annat. Och är som sagt inte mätt.. Hur stor är min mage där inne egentligen ?

Jag är hursomhelst svintrött.. Ska smaka nån av mina tesorter, Vänta på att Emil ringer å berättar vad han fått och se om det är nån värd film på tv.

God juuul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0