hmm.. virrpanna

Jaja.. Jag har bestämt mig för att åka till Korpis ändå. Blir det tråkigt så blir det väl. Det är iaf bättre att va me älskis än själv.


Så jag har packat färdigt det jag ska ha med till Umeå och det jag ska ha med till Korpis. Övningskörde till Laitis där jag köpte olja till Emils skoter, Till Storheden där jag köpte schampo och sen hem igen. Jag är sviiiiiiiiiiiintrött... Helt sjukt trött verkligen... Ska sova hela vägen på bussen. Ikväll vet jag inte vad som händer.. Antingen skulle vi till Pajala å dricka eller så åka skoter till en stuga och sova där. Eller om det blir nåt annat... Vad vet jag :p


Kommentarer
sandra

Den var på 30% rea så den kostade 175, annars kostar den 190 kr :)

2008-12-27 @ 15:06:16
URL: http://nissandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0