Stan !

Nu är det typ en kvart tills min buss går men jag är redan klar så.. Får vänta en liten stund ;p

Ida skulle oxå med så det blir systrarna Nygård och Jag :)


Uppdt när jag kommer hem ifall jag blir tuvngen att köpa nåt ! ;)


Nu är jag hemma efter en mucho bueno stund på stan, Det var roligt å trevligt.. Å ja väldigt kul helt enkelt. Cissi kom oxå dit sen å de var länge sen man träffat henne oxå :) Först gick jag och löste in min check på 4000 och Tilde åt på Dagoberts, Jag köpte 2 linnen på H&M ett vitt och ett mörkmörkgrått.. Sen drack vi coffee på Roasters, Tilde bjöd mig på en Vaniljlatte som var god :) Efter det hittade jag äntligen en bra stor väska.. Svart, Snygg och rymmlig. Det är bra när jag ska åka till Ume bara över en helg så man slipper ta en för stor väska och klarar sig bra med den där :)

På vägen hem ringde jag Emil som är påväg hem nu med flyget, Å han var inne på Taxfreeshoppen å köpte present åt mig.. Wii spännande :D

NU måste jag gå och laga middag !


Kommentarer
Linda

låter som en bra dag !!:D

2008-08-11 @ 16:42:04
URL: http://enlinda.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0