Sådärja

Nu är rummet både dammsuget och skurat, Sängen är fixad och jag har druckit mitt Te ! :)

Har suttit å kikat igenom en filmlista oxå och skrivit upp några jag ska be Mamma låna hem av en på hennes jobb, Ska ta med nåra stycken till Umeå som Jag & Emil pratat om att se. Sen har jag gjort en jävligt jobbig blogglista som syns här nedan.

Får se om de blir nå stan imorn, Tilde och Jag har iaf bestämt att gå på Måndag så det ska bli mycket roligt :)


Åsså måste jag ju berätta att det typ snöade i Torsdas, Snöblandat regn för att vara korrekt.. Men snöflingor i massor var det då.. Nån annan än jag som såg det, Det är ju åt helskotta när det tillåmed snöar i Augusti ! :D


Nej, Nu måste jag äta nå gookvällis ! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0