Lördag

Efter att ha läst den där boken kommer jag nog vara nogrannare med min städning.. Inte bli mer städgalen utan bara göra det nogrannare :) Idag har jag iaf dammtorkat mitt rum och det var länge sen kan jag lova, Fytusan så dammigt ! Sen slog jag på stort och diskade/skurade spisfläkten och filtret.. Ni ska veta hur äckligt det är med allt flott som fastnar där.. Å svårt är det att få rent oxå så se till att göra det nån gång då och då så slipper det blir så mkt äckel  :)


Jag börjar bli ganska trött nu och i vanlig ordning är det bara skit på tv.. Ska gå och fixa lite med mina nya boots och sen ta en kopp the. Det blir kanske nudlar eller rester från middagen till kvällis idag.. Vi åt soppa och det håller man sig ju inte mätt på så jävla länge.. Iaf inte jag :)







Kommentarer
Anonym

håller med dig, oavsett vad för slags farväl, så är dem alltid jobbiga på sitt vis.. Hoppas du mår bra :)

Kram Nina

2008-08-09 @ 23:20:58
tildeeeeeeeeehh

vadå boots?

2008-08-10 @ 14:32:42
tildet

:)

2008-08-10 @ 14:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0