Finally

Äntligen kom mitt paket från H&M idag.. Koftan och underkläderna passade men den tunna rosa tröjan var hur stor som helst, Det var en S och ändå kunde Mamma ha den så hon köpte den av mig. Skönt, Då slapp jag börja skicka tillbaka å tjorva.

Emil har farit hem nu å de är så jävla tråkigt och ensamt. Att jag älskar den där karln alltså, Helt sjukt mycket.

Iaf så åt jag nyss god mat.. Stekt lax med sås och sparris, Ris och spenatgegga med creme fraige och vitlök till. Till efterrätt tog jag gammaldags vaniljglass med hjortronsylt... Håller på somna nu här jag sitter så jag ska hänga ut sängkläderna på vädring, Sopa av lakanet, Dammsuga och koka mig te så man håller igång nåra timmar till :)


En kopp Chaithe :)


Kommentarer
gabbi

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-08-08 @ 17:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0