Tusan

Har ju suttit hära nu å håll på somna ihjäl mig sen ja kom hem å nu när de blev helt sent börjar jag bli piggare.. Fast jag skulle nog kunna somna om jag bara gick å la mig. Knäppt ändå hur mkt tröttare man blir av att ha praktik än å gå i skola, När man har skola kan man typ  gå å lägga sig mitt i natten å de gör inge men efter en praktikdag är man lika trött som ens gammla föräldrar typ. De slöaste är ändå när ja jobbar på Mattias jobb.. Då går ja å lägger mig vid 03 å börjar jobba 8.. Fast då äre iofs sommar å världens ojobbigaste jobb (med gratis kaffemaskin)


Tänkte berätta om min dag nu.. Jag började ju praktiken 13.30.. Satt å väntade på min handledare helt länge innan ja gick å frågade en annan om hon kommit än.. Då ba "Nää hon börjar ju k:l15 idag, Du ska vara med mig tills dess men nu ska jag på rast så du får vara med en annan tills ja kommer tillbaka"
Så gick jag till henne.. Å hon sa "Ja du kan ju sitta å vänta här jag ska göra lite grejer" ... Så då satt jag å hade jääätteroligt å höll på somna i mer än en timme.


Sen ääntligen fick jag lära mig lite saker.. Min reservhandledare berättade massor om olika demenssjukdomar å deras skillnader, Hur man använde desinfektionsmaskinen, Visade runt mig överallt åsånt. Så idag har faktiskt dagen gått fort eftersom jag för en gångs skull fått göra nånting.

GONATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0