Torsdag = Helg

Ja ni läste rätt, Nu har jag helg... Ledig imorn wii :)

Ja oj va jag är glad jag ska ha så roligt hela helgen.. Jag har uppgifter både i Psykologi, Engelska och Samhälls som ska göras, Ja helgen är räddad ;D. Men vad som känns jäkla skönt de är att nästa vecka är sista veckan.. Sen har vi praktik tills just före vi slutar typ.. Å då lär vi ju knappast påbörja nåt nytt i skolan. SKÖNT :)

Nåväl.. Idag var väl ganska bra dag i skolan, Nu svälter jag snart ihjäl så jag ska ta och gå ut med Troja och sen äta maaat :)



Jo vi satt å prata idag om vad det finns för olika namn på tjejkönet å de är ganska många vill ja lova..Men anledningen till att jag skriver detta nu är för att vi inte kom på vad Tilde sa att hennes Mamma kallade det för när vi var små.. Så Tilde när du läser detta hör av dig ! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0