Torsdag 24/4

Idag fyller min kära Far år, Grattis Pappa :)
Skulle egentligen dit på kalas på lördag för att fira oss båda men då var det 2 begravningar tyvärr så det blir nån gång till veckan.

Och om 3 dar fyller jag själv år men jag fick alla mina paket igår.. Tänkte berätta för er vad jag fick :)

Sängkläder
Diorshow Mascara
500 kr till min resekonto
Bok - Historien om Mercedes Benz
50-Tals grytunderlägg
Bakform
Ny Datamus
Och sen har jag fått bestick i förskott.

Tack Mamma å Mattias... Ja ska få sen av Pappa ådom, Mormor, Moster å Emmeli.. Ska bli kul å se vad det är då :)
Jag blev dock lite besviken att jag inte fick nån massagemaskin som jag önskat så mkt å som min nacke verkligen behöver. Men jag får väl köpa en sån själv vid tillfälle.



Igår var en jättejobbig kväll å jag höll på dö av lessenhet.. Men kanske kom det något bra ur det iaf ? Jag ska verkligen försöka nu, Jag ska anstränga mig så mycket mer än förut.. Å De hoppas ja du me kommer göra.

Imorn kommer Emil iaf å det ska bli skönt.. Vi ska till Boden som jag skrivit tidigare åsså kanske vi äter nån god mat när jag fyller år.

Nu är det jättefint väder ute å riktigt varmt fast det är så tidigt på dan.. Jag ska ta å klippa mina naglar nu som växer som ogräs åsen måse jag försöka hitta på vad jag ska ha med mig för mat att äta på praktiken.. Ska vara där från 13 till  21 ikväll :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0