SJUKT TRÖTT

Trots att jag sovit så mkt senaste dygnet var jag sjukt trött när jag kom hem från skolan.. Småstädade, Var ute med Troja, Lagade mat och sådant.. Tog en 45 minuters powernap och vaknade nu, Helt sjukt galet megatrött.. Dessutom sådär allmänt irriterad på allt.. Känns som om jag inte ids jobba sådär mkt i sommar, ovärt ? mkt pengar ? Ja man kan hålla på å väga för och emot hur länge som helst... Det kan nog vara ett bra sätt att känna om vården verkligen är nåt för en.. Och isåf då börja fundera på vad man ska göra av sitt liv ist efter skolan.

Nå, Att jag alltid ska börja fundera på livets stora frågor när jag är trött och irriterad.. Man kommer som inte fram till så mkt då.
Jag ska tänka på nåt annat nu, tex tårtbiten som står å väntar på mig i köket, Egentligen är jag inte alls sigen en jag tog fram den ändå.. Varför vet jag inte. Jag bara äter massa onyttigt utan att vara sugen så jag börjar må illa.. Jag är så knäpp.



PUSS PÅ EMIL.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0