Onsdag

Igårkväll gick jag å la mig jättetidigt för att jag var så trött å hade olidligt ont i huvet å nacken.. Det hade ännu inte gått över imorse när jag vaknade utan bara bytt från ont i vänstra sidan till ont i högra sidan.. Konstigt nog försvann det helt när jag varit i skolan en stund :p

Skoldagen var jätteonödig eftersom vi typ inte hade lektion utan bara lyssnade på babbel.. Slutade 10:30 å då gick jag för att ringa min Praktikhandledare, Som inte var där. .Så jag har ingen aning om när jag ska hinna få tag i henne så jag vet när jag ska komma dit första dan.

Sen gick jag till stan, Åke till skurholmen, gick till Malin och hämtade Troja för att ta en promenad med henne.. Hon gick jättefint och var så duktig ! Det var jättefint väder oxå men alldeles för varmt när jag hade värsta vinterjackan. Efter våran promenad gick jag till Coop på Örnäset å åkte hem.. Jag behöver fan inte ta nån promenad ikväll så mkt som jag gått idag ;p

Nu är jag sjuukt hungrig så jag ska äta lunch och sen vet jag inte ? Packa, Duscha, Laga mat, Fixa naglarna.. Å inget mer vad jag vet. Ska iaf försöka så gott jag kan att inte sitta alls vid datorn för man känner redan i nacken att den inte vill sitta här mer.. Dumma dator.

image287


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0