Oj så seegt

Värsta sega dagen..
Känns som om den aldrig tar slut när man kommer hem sådär tidigt från skolan å inte har nått att göra.. Men lite har jag faktiskt fått gjort, Jag har: Dammsugit, Tömt disk, Hämtat posten, Läst en tidning, Ätit, Duschat, Nördat dator och försökt sortera bland mina byxor så ja skulle kunna he bort nåra å de gick ju.. Inte så bra, Hittade 1 par av 18 som jag inte ska ha kvar.. Å ett par som jag kanske inte ska ha. Inte blev de så mkt mer plats i den garderoben kan jag tala om. Det är så roligt att jag har blivit mycket smalare nu på senaste tiden :)

Har suttit å läst i recept idag å funderat å funderat på vad man ska ordna för middag.. Men så läste jag ens blogg som skrev att hon hade gjort sallad. Å de ska då ja me göra. Tonfisk sallad med isbergs,gurka, tomat och tonfisk såklart :) Kanske avokado vid sidan om.. smarr =)

Till lunch idag blev det föresten Rostbiff, Ris och sås :)

image285


Kommentarer
sophie

ha en bra dag !(: kram S

2008-04-15 @ 15:30:36
URL: http://ilikesophie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0