Lördag kväll

Känns typ som om det är Fredag på nåt sätt... Vet inte varför.

Ikväll har jag fått vara både arg, besviken å lessen men jag pratade med Emil nästan två timmar nyss å nu känns det bättre. Mamma å hons vänner for nyss å lämnade lite vin å en breezer åt mig så de var ju snällt.. Mindre snällt var att hon själv drack upp vattenmelonisarna så jag fick nöja mig med en sån gul annanassmakande ;D

Plockade nyss undan lite i köket åsådär.. Jag är väldigt hungrig och sugen på nå goojävlamat.. Emil for nyss å skulla käka skrov på Frasses så man blev ju gaaanska så sugen ! Ska gå å kika nu om det finns nåt gott jag kan kirra så kan jag dricka den där breezern sen, Emil skulle ringa mig senare så ja inte skulle behöva vara så ensam... Åsså är det Pulp Ficiton på tv inatt, Ska se den om ja orkar vara vaken :)

image280

image281


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0