Lördag Idag

Och första dagen utan Troja, Går bra än så länge men det är lite jobbigt att de är så tomt å tyst.. Inatt när jag klev upp å skulle ta ett glas vatten tänkte jag "Måste vara tyst nu så inte Troja vaknar å tror de är morron" Så kom jag på. Nåväl det är väl bara att försöka vänja sig.

På tal om inatt, Igår hade jag så förbannat ont i nacken så jag tog en Somadril å gick å la mig.. Å fyfaaan va bra jag har sovit.. Varenda liten muskel måsta ha slappnat av för vid 03 vaknade jag å var helt jävla utvilad.. Pigg som en mört å inte alls sugen på att sova. Visst det var ju jobbigt att vakna sådär men det var skönt att bara ha somnat å sovit sådär djup å inte vaknat en enda gång... Iaf så ringde jag Emil då å vi pratade tills klockan nästan var 04 men då ville han sova tillsut.. Jag låg å vred mig för att de var så varmt å för att kuddarna var osköna men tillslut somnade jag.. Har vaknat några gånger men steg upp nu vid 09.. Gick å hämtade tidningen å läste den till the å mackor. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra... Jag hade tänkt följa Nina å träna men faktiskt så orkar jag inte.. Duscha ska jag då göra.



"Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus, Men ändå lyser det upp mer i ett hem. - Theo Lingen"


Kommentarer
Ghost Whisperer

Håller med dig,horig klädsel

2008-04-12 @ 14:45:04
URL: http://kinzakenza.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0