Hahaha

Kommentar av "Sophie": Men hur snygg e du själv?

Svar: Inte särskilt, Och ingen har påstått annat.

Idioter överallt... Nåväl, Jag sitter å äter frukost vid datorn nu och om en halvtimme går bussen så ja ska kanske fundera på att göra mig klar. Ska möta Tilde vid järnvägen breve kvantum men ja tror de är ganska långt å gå därifrån till Midskogen B för jag var där å körde å kika igår.. Nåväl då får man väl lite välbehövlig motion.


Ska nog slå på stort idag å ta på ett par jeans som inte är förlåga, uppvikta och söndertrampade längst ner å fulla med lervattensrester från igår huh.. Näfan ja tar nog ett par skönare byxor.. Adidas :)


Ja gott folk de var väl allt ja hade å säga.. Åsså tar ni å skriver riktigt mycket idag såjag har nåt att läsa sen :)

Idag ska jag btw till Josse på therep... Inte kafferep alltså utan therep.


Kommentarer
tilde

jag tycker att du är fin ;D

2008-04-22 @ 16:13:30
URL: http://etttilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0