En till lista

Haha jo så mkt till liv har jag att ja sitter å googlar på blogg + lista haha.. Men de här blir den sista idag.

Stava ditt namn utan några A:
Elin :)

Msn?
Förmodligen !

Vad är ditt favoritnummer?
Jag har som aldrig haft nåt lyckonummer sådär.

Favoritfärg/färger?
Svart å vitt å rosa.

Hatad färg/färger?
Typ.. Lila, Gult, Orange åsåna färger är fula.

Vad lyssnar du på?
Just nu är det relativt tyst förutom dom nya jävla indiska grannarna som springer i mitt trapphus som jävla elefanter.

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Ja.. Eller visst finns det Måånga saker jag skulle ändra om jag kunde men..

Vad är ditt favoritämne i skolan?
Nåt sånt har jag väl inte.. Men lektioner vi har Ulla i är bra.

Shoppar du på Abercrombie?
Nej därifrån äger jag inte ett enda plagg. Men jag tänkte köpa en jacka en gång

Vart önskar du att du var nu?
Jaa.. Jag trivs ju bra hemma men hos Emil kanske.

Vad borde du göra just nu?
Laga mat, Jag har tänkt det ett tag nu.

Kan du blåsa bubblor?
Jadå men ja tuggar inte tuggumi nå ofta. Störande ljud oxå.. Folk som smäller bubblorna.

Kan du nå dina fötter med raka ben?
Heh, Så vig var jag nog inte

Kan du vifta på öronen?
Neej tyvärr inte, Jag har försökt lära mig

Kan du skruva tungan?
Rulla ihop den eller ? Det kan jag iaf

Har du någonsin velat bli läkare?
Nä, Så jävla lång utbildning sen mår jag så illa av blod oxå hah

Tror du på Gud?
Verkligen inte

Vill du bli en brandman?
Naae fy så hemskt

Vad drack du senast?
The

Vad tittade du på senast på TV?
Haha Sunes Sommar faktiskt.. Emil satt å skrattade, Jag undrade bara vad som var kul.

Vem pratade du senast telefon med?
Med Amanda som vanligt

Vem ringde dig senast?
De var Amanda de me före ja ringde hon.

Vem sms:ade dig senast?
Emil

Har du några tatueringar?
Nej men snart så :D

Har du rakt eller lockigt hår?
Rakt som tur var

Är du glad?
Mja.. sådär :)

Är du piercad någonstanns?
Ögonbrynet

Vad har du för planer för ikväll?
Inga alls.. Ja tänkte väl gå ut me min hund å sova.

Hatar du folk som ljuger?
JAAAAA... Ärlighet är det ENDA som håller i längen.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
Dom ska ju va tuffa mot andra men mjuka mot mig. Inte mesiga men.. Gulliga :)

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Brunt hår på killar tack..

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Nej jag förlåter ALLTID mig själv :)

Vad vill du bli när du blir äldre?
Lycklig å nöjd med mitt liv å allt sånt :)

Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
Kanske några gånger.

Har du någonsin varit helt förkrossad?
Joodå många gånger.

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
Ja det har jag väl

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Ja.. Nu är de väl rätt bra.

Tycker du om ditt liv?
Vadå fick ja inte nyss den frågan eller var det i listan före ?

Vad är din favoriträtt?
Oj.. Det är ju den svåraste frågan för ett matvrak som mig.

Vad är din favorit kärleksfilm?
The notebook :)

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Mest.. Att jag inte är tjock :)

Förlåter du eller glömmer du?
Glömmer gör jag väl aldrig, Men man kan ju iaf försöka förlåta litegrann för ingen vill bli dömd för evigt av nåt misstag dom gjort.

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Tjejer

Har du någonsin masserat någon?
Bara på massagelektionerna.. Jag vill bara att andra ska massera mig. =)

Vad är du rädd för?
Att nån nära mig ska dö, Att förlora såna jag älskar, Att få cancer eller nån annan hemsk sjukdom, Att få barn som är utvecklingsstört, Att inte få nåt jobb och många många saker.

Har någon försvunnit ur ditt liv?
Ingen närstående som tur var

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
MÅNGA gånger, När jag väl börjar tänka på nåt blir jag besatt.

Önskar du att du var kändis?
Neeeij

Önskar du att du var en kille?
Ja de hade nog varit kul.. Men dom har så liten hjärna så kanske inte.

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Ja typ när man förlorat eller saknar nån.

Tycker du att killar borde krama tjejer bakifrån oväntat?
Haha ja om det är nån man vill bli kramad av :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0