Åtgärdsplan

Ja, Jag har som vanligt förjävla ont i nacken och jag är så less på denna ständiga värk. Jag måste vidta åtgärder snarast !... Typ basta å få massage varenda dag så musklerna blir riktigt mjuka.. Stretcha en massa varje dag och framför allt sitta väldigt mycket mindre vid datorn men det är inte så enkelt när jag inte har nåt annat att göra. Gjorde iaf ett försök att flytta datamusen till vänster sida om tangentbordet men då blev det ju helt skevtatt styra å klicka så det gick inte.

Måste försöka orka fara å träna imorn.. Men det är så jobbigt att ta sig för att göra nåt när man känner sig nere å lessen. Även om det är just det man behöver göra.. Sysselsätta sig med något. Tror jag ska gå å lägga mig snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0