Tisdag

For till skolan helt i onödan, Våran lärare Kerstin som vi skulle ha kom inte ens så då kom Maj istället å uppehöll oss å tvingade oss att vänta i över en timme, Men Kerstin kom aldrig.. Då inbillade dom sig att vi skulle sitta å se en film som vi redan sett i 1:an... Vi gick. Kollade en snabb sväng på stan med Tilde å for hem sen.. Åt lunch å gick ut med Troja.. Dammsög sen. Jag har även hållit på å fixa med min blogg, Ändra utseendet alltså.. SVÅRT var de !
Ska försöka mig mer på det nån dag... Får verkligen inte den stora texten här uppe (blow) att byta färg..Jobbigt, Fult me grönt ju :P


Sen har jag nån läxa till imorn.. Eller oj två föresten men en kommer jag ändå inte ihåg vad vi skulle göra. Men nu ska jag iaf bara lyssna Hurriganes.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0