Onsdag

Veckan rullar sakta sakta på.. Å idag hade jag utvecklingssamtal, Det gick så jävla bra å jag är så jävla nöjd. Har känt mkt att skolan är ingen ide för vi lär oss ändå inget å blabla.. Men när man får höra endast positiva saker om sig själv i nästan en timme blir man fan lite mer motiverad :D haha. Kul iaf att det går bra i alla ämnen trots att jag verkligen inte anstränger mig.. Skönt att aldrig behöva kämpa sig igenom något. Sen kul oxå att alla i min närhet ser på hela mig hur bra jag mår.. Då äre verkligen på riktigt. Ja jag är så nöjd så nöjd :)


Var det nåt mer bra jag hade att säga ? Lika passa på när man nu en gång skriver ett postivt inlägg ;) Huhu


Äh jag kommer inte på något just nu, Vill bara tillägga att Emil är den bästa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0