Nåra frågor

Om jag var tvungen att välja mellan att...

Äta bananer eller äpplen under ett år (när det gäller frukt)?
Svar: Äpplen, Gröna Äpplen !

Bara får se på nyheterna eller hyra film i två månader?
Svar: Svår fråga eftersom jag fanimig nästan hatar att sitta framför en tv. Film tar ju längre tid men på nyheterna snackar dom om samma saker i typ flera veckor. Like i care about översvämningar och bränder.

Åka till London eller Paris?
Svar: London

Döpa en son till London eller Paris?
Svar: London

Ha en hund eller fem katter?
Svar: En hund. Katter är värdelösa djur.

Leva utan tvättmaskin eller utan mobiltelefon?
Svar: Utan tvättmaskin.. Tvätta för hand hallå. Det vore riktigt hemmafruaktigt. Fast iofs... Då hade ju mina händer blivit torra :(

Om du var tvungen att vara en av prinsessorna, Madeleine eller Victoria, vem skulle du välja och varför?
Svar: Madeleine, Victoria har ENORM haka.

Om du vann OS-guld i en sport, vilken sport skulle det vara?
Svar: Latmaskning

Om du fick tre önskningar vad skulle du önska?
Svar: Skulle vilja ha många pengar.. Det skulle lösa alla mina problem.


Kommentarer
Susanna

Använd diskhandskar när du tvättar för hand. Då blir inte händerna lika torra.



Jag själv har alltid diskhandskar när jag tvättar något för hand. Dessutom brukar jag alltid ha på mig ett stort förkläde och gummistövlar.



Jag vet, jag verkar kanske lite konstig som använder gummistövlar när jag tvättar för hand. Men jag tycker inte om känslan av att blöta ned fötterna. Dessutom jobbar jag som köksbiträde på en gymnasieskola, och jag brukar alltid ha på mig gummistövlar i disken.

2009-01-12 @ 13:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0