Mihih

Jag & Tilde har blivit hooked on food (Mer än vanligt alltså)
Vi pratar typ inte om nåt annat än recept vi har hittat å vad vi åt igår å hur gott det var å andra liknande saker man kan göra tihi :) Idag till Middag tänkte jag äta Pasta och Tonfisk.. Men inte min vanliga gegga för jag har nött den lite väl ofta börjar det kännas som. Tänkte blanda Tonfisk med Kryddor, Creme fraige, Tomatpure, Grönsaker och kanske lite oliver och fetaost ? Vet inte riktigt än.. Lär väl ta vad som finns.. Sen ska jag sätta det på pasta, + Lite riven ost och sen in i ugnen och hoppas på att det blir gott :)

Nästa Tisdag innan jag far ska jag baka Focaccia, Världens godaste bröd :)

image119



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0