Lördag Förmiddag.

Vaknade tidigt imorse, Tillåme tidigare än Mamma... Åt frukost och övningskörde lite sen, Jag blev irriterad för att.. Jag vet inte riktigt, För att jag vill kunna allt på direkten kanske.. Vet inte. Jag blev iaf jättesur sen.. Så då for vi å handlade.. Jag köpte en Snapple (Nån saft-juice på usahyllan) och en Magnum Mandel. Sen skulle Mamma köpa tändstift på mekonomen så jag kollade in på Grolls där dom hade massa rea.. Jag köpte svarta arbetsbyxor från Björnkläder. Jag blev nöjd med dom :) Och Mami betalade.

For hem sen och tog på mina jeans som skulle sys in så nålade vi dom och ska sy upp byxorna jag köpte idag för dom var så långa.. Minsta herrstorleken kunde jag ha :) Var ut en sväng med Troja efter det men hon bara segade å stog still å nosade överallt så vi gick in igen... Nu har jag absolut absolut ingenting att göra :( Skulle vilja åka till Umeå redan idag men då blir det så jävla länge att vara borta så jag har beslutsångest..




Pöxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0