Lista :D

Namn: Elina
Piercingar: Ögonbrynet. Å Örona då om de räknas.
Tatueringar: Nej, Fy vad jag längtar !!
Längd: Tror ja var ynka 153 när jag gjorde mitt pass.
Hårfärg: Jaa.. Brunt med ganska blond utväxt å lite fläckar å urtvättat.
Fräknar: Ja, dont like them.
Motto: "Döm aldrig någon efter utsidan, Även om dom till en början verkar normala är dom garanterat helt cepe egentligen"
Önskar du att du bodde någon annan stans? Nja, I egen lägenhet.. Men trivs rätt bra i Lule ändå.
Tänker du ta självmord? Haha nja de hade jag väl inte tänkt.
Dricker du? Ja, de har nog hänt.
Använder du droger? Nej
Röker du? Nej
Vilket shampo använder du? Sunsilk just nu, Ska gå över till Barnängen när flaskan är slut.
Vilken parfym använder du? Jessica Simpsons Desert treats candy och Escada Magnetism
Vad är du rädd för? Mkt, Men samtidigt inte så mkt.
Gillar du att tvätta? Jag gör aldrig de
Gillar du berg och dalbana? Har aldrig åkt

Senaste...
Filmen du hyrde?
Hannibal Rising tror jag
Filmen du köpte? Kommer då inte ihåg, Eller jo. Scarface men den köpte Mamma åt mig.
Låten du hörde? Magnus Uggla - Kung för en dag haha
Låten du laddade ner? Peppermint twist kanske.
Personen du ringde? Amanda
Personen som ringde dig? Hmm...Tilde
TV-program du såg? Simpsons säkert.
Person du tänkte på? Emil

För eller emot...
Långdistansförhållanden?
Båda funkar, Kan va skönt när man verkligen har längtat efter nån. Men tråkigt när manverkligen längtar åsså är den andra långt bort.
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Om en person går så långt, Såg den förmodligen ingen annan utväg.
Ungdomar som röker? Emot, Så jävla jobbigt att alltid behöva följa ut å vänta på såna som ska röka klart osv :P
Använda droger? De är väl upp till var å en, Men så jättesmart är det ju inte.
Köra onyktert? Är väl inte heller det smartaste.
Förhållanden? Absolut för !

Favorit...
Mat:
SVÅR fråga.. Allt !
Låt: Oxå svår fråga.. Kan inte välja.
Sak att göra: Mysa
Sport: Bläh
Dryck: Vatten
Kläder: Jeans
Film: Maffiafilmer, Verklighetsbaserade
Bil: Mercedes
Serie: Simpsons då.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Nog har jag
Gråtit över en flicka? Nja...Vet inte
Ljugit för någon? Jo
Varit i slagsmål? Nee
Blivit arresterad? Njae
Träffat någon från internet IRL? Japp


Senaste...
Boken du läste?
Håller på nu med Charlie and the chocolate factory
Personen du fick e-mail av? Magda
Personen du fick brev av? Typ banken.
Personen du fick sms av? Tilde
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Har aldrig inträffat typ.
Saken du köpte? Typ rakskum haha

Vad har du gjort idag? Same old same again.
Var det kul? Nja, not really
Brukar du svära mycket? Kanske lite då å då nåra gånger i varje mening.
När stiger du upp på morgonen? Tidigt
Gillar du att slåss? Nää de är väl inte snällt
Vad har du på dig? Jeans å tröja
Vad ska du göra ikväll? Äta macka, sitta här, sova
Vad är du allergisk mot? Inget tror ja.
Var har du ont? Inte nånstans som jag känner just nu, Skönt :)
Använder du hårspray? Jo om de är hårstrån som inte ligger som dom ska.
Kan du stå på händer? Nej :( 
The Ark eller Håkan Hellström? Håkan !
Salt eller socker? Salt !
Gillar du ketchup? Nej, bara jättelite ibland.
Är du glad nu? Jooo :)
Var du glad igår? Joo
Vad dansar du till? Inget
Stockholm är...? Sveriges Huvudstad ?
Göteborg är...? Sveriges Reservhuvudstad
Kan du sjunga? Kan väl alla.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Usa.

Okey den här listan tyckte jag var tråkig, Eller jag tappade lusten till den efter typ halva.. Så jag ber om ursäkt att den blev helt boring :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0