Länge sen sist.

Så nu kommer en lista som jag snott från Emma :)


Vad visar närmaste klocka vid detta tillfälle?
20.46
Så känner du dig just nu (humör och funderingar)
Lite stressad och trött
Så många år fyllde du senast:
17
Har du varit i någon annan/några andra världsdelar?
Nae
Hur ser du på kärlek?
Härligt Härligt men Farligt Farligt
Tre kändisar som du skulle vilja träffa:
E. Meduza och Johnny Cash
Föredrar du två eller fyra dörrar på en bil?
4 !
Den ort där du växte upp:
Luleå
Vilken låt lyssnade du senast på?
Thåström - Karenina
Ditt favorit-snacks:
Ostbollar !
Din favoritdryck:
Powerking och sånt
Två saker i ditt utseende som du fått komplimanger för vid fler än ett tillfälle:
Typ magen, konstigt nog.
Din favoritblomma:
Hmm.. Lotusblommor är väl fina.
Har du körkort?
Noo
Det bästa du vet:
Lycka ! :)
Din skostorlek:
35.
Vad gör du när du blir riktigt arg
Får utbrott typ
Vad köpte du senast i en affär/ett varuhus?
Oj, Det kommer jag inte ihåg. Men jag beställde kläderfrån H&M igår.
En av dina bra egenskaper:
Ärlig
Vad kommer du att göra inom den närmsta timmen?
Jag ska gå ut med min hund, Samt äta något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0