Handmassage

Idag har jag ju då som sagt en 3 timmar lång Massagelektion, Idag var det Handmassage med olja och sånt å de var väl ganska kul.. Mer kul än den där seeega långtråkiga ryggtaktilmassagen iaf. Kl 10 skulle våran klass fotas så då gick ju alla dit å jag for hem.. Har ätit gröt till lunch (Är hungrig redan nu igen), Sovit, Varit ut med Troja och sen dammsugit. Jag skulle behöva göra nå läxa nu egentligen.. Har 20 engelska ord att kunna till på Fredag, Skriva om Vampyrer även det på engelska... + Att jag ska ha läst ut en bok om nåra veckor... På engelska den me !
Att läsa böcker på engelska suger !

Så ja.. Det borde jag väl ta itu med. Ska göra nån marinad oxå till kalkonen som vi ska äta till Middag.


image113

Charlie and the Chocolate Factory, Av Roald Dahl
Boken som jag ska läsa ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0