Fredag

Igen, Veckan har gått fort.. Men vad hjälper det när jag inte ens kommer ha nåt å göra på hela helgen :(
Igår ställde jag klockan på 07.20 så jag skulle hinna med 08.13-Bussen... Nu när jag satt å snabbade mig med att äta frukost kom jag på.. Att ahaa, Det är med 09.13 jag ska åka.. Tusans nu missade jag en timmes sömn :p Får ta igen det sen.

Igår trodde jag att min lilla hund hade börjat bli frisk åsså köpte vi en medicin till henne men nu är hon likadan igen, Undrar när det ska gå över, Å vad som är fel.


Huuh å jag känner mig inte på bra humör, Typ vemodig å lite nere.. Har massa att tänka på. Bleh hoppas det går över. Ont i nacken har jag oxå ! :( Å de var länge sen sist.


Måste deffinitivt lyssna lite Hurriganes, Blir man på bra humör av :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0