bleuh

Hur svarar du i hemtelefonen? Svarar nästan aldrig i den, Det är ändå inte till mig så jag låter den ringa
Hur svarar du i mobiltelefonen? Ja eller hallå
Ringer det mycket till dig? Inte så värst
Ringer du mycket? Inte så värst
Vem ringde du senast? Amanda
Hur mycket pengar har du? Alldeles för lite
Senast kramat och när? Emil igår innan han åkte hem.
Antal timmar sömn inatt? Typ 9, Jag är ändå jävligt trött.
Sov du ensam? Ja tyvärr
Vem sov du hos senast? Hos Emil
Vem sov hos dig senast? Emil
Vem vet mest om dig? Ja... jag själv
Vem vet du mest om? Mig själv :P
Vad ser du fram emot? Typ att ha gått ut skolan.
Vad vill du ha just nu? Massage
Vem hånar du? Lite olika från dag till dag.
Vem längtar du mest efter? Emil
Vem vill du helst slippa? Hmm.. De är väl oxå ganska många och olika från dag till dag.
Vem stör du dig på? MEN OLIKA
Vem vill du sova bredvid inatt? Emil igen.
Vilken buss åker du oftast? Till skolan.
Vilken årstid är det nu? Höst, Snat vinter.
Anser du dig själv snygg?
Inte särskilt.
Har du varit kär? Ja förmodligen
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Gör mitt bästa.
Har någon varit otrogen mot dig? JA
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja.
Har du varit otrogen? Inte riktigt, Men lite.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Hmm, uppraggad låter  ju lite väl. Men jag raggar då inte iaf.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Absolut
Vad åt du senast? Våfflor med sylt & grädde
Är du polare med grannarna? Nej,  Men jag har inget emot dom.
Har du varit på ett party? Kanske 1 gång eller 2
Har du varit utomlands? Inte utanför norden.
Var är dina syskon just nu? I skolan är väl dom flesta, Dom andra 2 ligger garanterat hemma å sover.
Vilken tid gick du upp imorse?
9:33
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Klappar min hund.
Vad ska du göra efter det här? Typ äta å gå ut med hund lite senare. Jobbigt.


Kommentarer
Helena

Hoppas att du får en fortsatt bra dag!

2007-10-15 @ 15:26:40
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0