Hundlek

Imorse bestämde Jag & Nina att mötas med våra hundar vid dagiset, Där blev det ett himla hoppande å koppeltjorvande en stund innan det äntligen gick att börja gå ner mot ängen vid bagarstugan, Väl där fick dom springa lösa å leka massor, Brottas å allmänt bete sig som hundar :P... Efter en stund hade Troja totalt kört slut på Aragorn stackarn så då försökte vi få henne att fatta att sluta hålla på med han.. Det gick väl sådär. Jag försökte träna lite inkallning oxå.. Det gick väl oxå sådär, Men det lyckades ganska många gånger och det gick bättre än vad jag trodde.. Sen körde jag lite allmänt Stanna, Sitt, Varsågod, Ligg och sånt så hon ska lära sig att bry sig om vad jag ber henne göra även om det finns störningsmoment som andra hundar och människor i närheten. När dom lekt lite till gick vi en sväng åsådär. Det var kul och säkert bra oxå för hundisarna :)


Sen har vi sooovit å skönt vare :)


Har tyvärr inga bilder, Men det har Nina.. Ska höra om hon ids skicka dom åt mig sen :P


Kommentarer
Nina

Klart jag skickiar bilderna sen, även fast det inte var så många :) Vi måste börja gå nån gång då&då, skulle nog vara bra för dem båda. Aragorn behöbver en upplivare och Troja tvärtom ;) haha :D Så söta dom är!

2007-11-25 @ 11:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0