Helg

Nu ska jag berätta om min dag igår och vad som hände då...

Började med att jag var i skolan å hade engelska, Emil kom och hämtade mig åsså får vi till storheden där jag köpte Hundleksak, Hundbajspåsar, 2 nya fina blommor, Tofflor (julklapp till mamma), Chips å virke typ. Senare på dagen/kvällen typ vid 18tiden åkte vi runt i stan bara en stund å märkte efter ett tag att tempen hade stigit som fan å typ allt kylarvatten var slut så då fick vi snabba oss till en mack å köpa nytt glykol å fylla på vatten... Som självklart rann rakt ut på marken, Då var det bara att åka å laga det.. Emil fixade å jag tittade på. När vi då äntligen var klara med det for vi till Sunderbyn för att hämta Alex, For hem till han och började hälla i sig allt dricka fort för att hinna bli full.. Klockan hade redan hunnit bli kring 22 då så... Så fixade Emil chaffis så var vi ute å åkte massor.. Tror vi kom hem vid 03 å då somnade jag på typ en halv sekund.

Idag har vi då tagit de lugnt, Myst åsådär.. Sen lagat mat å farit till min 123 å plockade kylaren från den för den ska Emil sätta i sin bil. Efter det for vi hem och åt middag.. Emil har farit nu på nå middagsfest liknande å jag har absolut ingenting å göra.. Tycker han kan komma hem nu.. Min bästaste <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0