Bleeuh

Bra start på dagen ? Svar NEJ

Vaknade kl 10:26 tänkte, Ååh va skönt med ledig lugn dag... Gick in i köket och upptäckte, Massor av bajs i form.. Inte fast jahaja, Det var bara att börja torka och skura.. Undra vad lilltjejen fått i sig nu.. Hoppas det inte blir värsta magsjukan som sist, Gav henne sin medicin iaf så hon förhoppningsvis inte är sådär i magen flera dar typ.. Har ju som inte tid att springa ut med henne 10 ggr om dan. Ja sen gick vi ut men då gjorde hon då inget iaf.. Haha jaja det är väl kanske inte så intressant att läsa om min hunds bajs.. :P

Igår var jag i ängesbyn iaf, Pappa hämtade Mig, Daniel och Emmeli så åt vi middag där.. Sen tårta. Spelade PS2 med Jakob och Sofia... Lyssnade när Jakob spelade dragspel.. Han hade lärt sig ganska många låtar nu... Min nya favorit blev On top of old smokey fast Elvira Madigan är ju ändå bäst. Åkte hem sen med Jonas & Anna och satte mig vid datorn någon timme innan jag gick å la mig... Ska äta något nu och sen ska jag nog börja läsa i min bok.. Mannen som dog som en lax av Mikael Niemi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0