Suck

Jag måste skriva ett till inlägg hära, Skriva av mig lite.
Har så tråkigt som man kan ha ungefär.. Helt ensam å ingen på msn. Trött, Slut, Nere.. Å allmänt fylld av saknad... Hur länge ska det hålla på så här ?.. När ska mitt korkade hjärta inse att det är dags att Gå vidare. Men det är väl så det är bara.. När man verkligenverkligenverkligen älskar någon så går det inte över så enkelt. Jag kanske inte ens vill att det ska göra det ? Jag vet inte.. På nåt sätt känns det skönt att sitta här å inbilla sig att allt var så perfekt och underbart... Önska att det ska bli som förut igen osv. Det var ju underbart, Det var verkligen det.. Men samtidigt var allt bara baserat på lögner hela jävla tiden.



Jag orkar inte bry mig om det..
Jag tycker om att tänka på hur bra det var :) ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0