Skönt

Jag har haft ett utbrott hära för nån timme sen.. Fick ur mig en hel massa som jag gått å sparat på å det var skönt, Det är det alltid. Som dom flesta vet är ju inte jag direkt en person som kan hålla inne med saker. Hursomhelst så hade jag en lång pratstund med min Mor och jag hoppas att åtminstone endel av det jag sa gick in. Dessutom funderar jag på å gå till en psykolog iaf... Okey, Hur jävla töntigt är det inte ?! Men samtidigt.. Jag orkar inte må såhär heller.. Så ett försök kan jag ju egentligen inte förlora nåt på. Men som sagt.. Det är bara en fundering ännu.. Jag gillar ju mest att sköta mig själv å tanken på att sitta å rabbla upp hela spindelnätet av typ 14 års händelser som går ihop med varandra å orsakar ett hat mot hela världen, Den tanken känns ju ändå liite obekväm.

Anyway.. Jag har sett Back To Cold Mountain nu ikväll/inatt... Nog för att jag redan sett den för nåt år sen men jag kom ändå inte ihåg hur den typ slutade osv så jag såg den. Romantisk men sorglig ändå SÅKLART ! haha.. Det går ju som hand i hand så att säga :) Å trots att jag suttit hemma å missat Ökx Cruising så ångrar jag mig inte ett dugg !, Inte det minnsta... För på det humöret jag varit idag skulle inte all alkohol i världen fått mig glad.. Så det var lika bra att vara hemma. Spara pengar dessutom :)



image27 Jude Law är söööööt ! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0