Nuu

Börjar klockan bli mkt men jag kan inte sova.. Kanske för att jag sovit till 15-16 idag (A). Jaja, Som alla andra kvällar å nätter när ingen sällskapar på msn å sovet inte vill komma så sitter jag här å läser alla Bloggarna med stort B, Alltså dom som är mest aktiva osv å jag har hittat nåra favoriter nu

*Izza
*Kenza
*Kelly
*Ungmamma15

Dom skriver mkt och hela tiden å det är bra så jag har nåt att läsa :)
Sen skriver dom intressanta å bra grejer + Att dom har mkt bilder, Kul tips på saker och en massa annat :)

Men jag kan dock inte fatta dehär med blogg att alla, alla, alla måste ha "Outfit-Bilder" halååå, Asså innan jag skulle börja lägga in bilder varje dag vad jag har för kläder på mig ? Fattar lixom inte vitsen. Visst det är ju upp till var å en och jag tycker ju själv de är kul att kolla på bilderna... Men asså, Hur kommer det sig att typ alla har bildjävlarna med sina outfittar :P ?

Nytt stycke
Jag börjar bli hungrig.. Och det är en fågel som kvittrar ute så det är väl dags att gå å sova nu. Föresten måste jag vara pigg imorron ifall att det blir Pite... Vill ju inte riskera att somna en massa haha ;)

Å nu när jag sitter här, och även när jag låg å försökte sova för nån timme sen.. Så blire ju att man börjar tänka en massa... Å Jag saknar min favoritplats.. bästa stället med bästa personen, Det är ju så länge sen men känns som bara nån månad sen. Snälla gud ge mig en lika bra sommar i år.
Godnight




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0