HejHej

Hemskt Mkt Hej

Jag sitter här å är inge trött så jag tänkte att.. Jag skulle ta å svara på nåra sånadär meningslösa frågor som ändå är bra tidsfördriv :)

10 favoriter:
Färg:
Svart
Mat: Kött utan senor, fett å annat äckel :), Grillad mat, Kyckling i alla former,
Fisk, Grönsaker. Asiatiskt, Svenskt, Italienskt... Ja ni fattar.. Jag älskar mat !!!
Band:
De är ju svårt å välja.. Men får nog bli Creedence då.
Film: Samma som ovan.. Bäst är iaf Maffiafilmer, Fängelsefilmer,
Verklighetsbaserade... Åsså gillar jag ju såna söta romantiska oxå ;)
Bok: Inte som andra döttrar av Deborah Spungen
Sport: Fuck that shitt
Årstid: Sommar !
Veckodag: Lördag.. eller nä Fredag kanske.
Glassmak: Mjukglass med Saltlakris :D
Tid på dygnet: Nighttime

9 för tillfället:
Humör:
Hungrig
Smak: Surt & Salt
Kläder: Softiisch
Bakgrund: I'm from here
Nagellack: Ljusljuslila typ vitt/genomskinligt
Tid: 01:10
Omgivning: Tyst förutom min hosta och tangentbordet
Irritationsobjekt: Jävla blomflugor, Inga just nu men har sett många idag :P

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Evelina
Screen name: ?
Husdjur: Kanin lr hamster
Piercing: Örona för längesen
Förälskelse: Mja, inte vetja vad man ska räkna som den första, Beror ju som på hur man värderar det.
Musik: Julmusik, Som jag lyssnade på året runt !! haha
Bil: Långcompis <3
Kyss: Haha jag brukade väl pussas mkt när jag var liten.. Första var väl nån liten plutt på bergnäset :)

7 senaste:
Cigarett
: I dont smoke
Mat: Varma Mackor
Dryck: Vatten.
Biltur: Har nog fan inte åkt nå bil sen i fredas.
Kyss: ---
Spelad låt: Born To Lose
TV-program: Desperate Housewifes, Sen film 25th Hour

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Haha Nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Ne inte direkt
Badat naken: Inte Offentligt :P
Varit med på TV: Lyckligtvis inte !
Kysst någon du inte känner: Haha men ja

5 nej tack:
Kläder: Tunikor,Leggings,Oversizelinnen osv.. Jävla fjanteriii
Mat: Bruna Bönor är väl det äckligaste jag kan komma på. Lever,
Kålpudding,Köttsoppa, Sill.. Ja de finns mkt
Musik: Rnb, hiphop osv
Dryck: Konjak lr nåt
Personlighetsdrag: Såna megastörande som går runt å är överdrivet
trevlig mot allt å alla å ba ler å skrattar åt allt å försöker verka mogna å vuxna
Hate them !

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på tv... eh...satt vid datorn..åt ?
Du kan höra just nu: Fortfarande min hosta och tangenterna
Du inte kan leva utan: Pengar ?!?!, Mobil, Dator...Jaja min familj då.. Å mina vänner, Å min bil :)
Du gör när du har tråkigt: Gnäller om hur tråkigt jag har

3 personer:
Du kan berätta allt för: Trust No One !!
Du tycker om: Kan jag ju inte säga häär ;)... haha nä men min Lillebror mannen i mitt liv. ÄLSKA ! <3
Du inte gillar: Omg.. Tar ju hela dan att räkna upp.

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe på morron, Te på kvällen
Vår eller höst: Hmm....Höst då kanske.. eller nä vår..höst vår höst vår. Jag vet inte !

1 önskan: Jaa.. Hitta mig en karl å få nån unge å ha pengar å bilar. (Okey det var mer än 1)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0