Friday

Jag skulle se Taxi Driver idag... Hade helt höga tankar å förväntningar på den, Trodde den skulle vara helt grym !.. Men ikket.. Den var seg å händelselös å boring å jag somnade hela tiden.. Så jag pausade å sov en stund, Började se igen men pausade en gång till och sov... Började se igen men pausade igen och sov, När jag vaknade nästa gång slog jag av filmen.. Jag orkade bara inte se klart den, Den var inte värd å jag är besviken :(

Å nu är jag iaf jättehungrig och det kan kanske bero på att jag inte ätit idag... Eller jo jag har ätit gröt till frukost och när jag kom hem från skolan åt jag två havreknäcke med ost + Grönt thé.. Duktigt med nyttigt :) Dock vet jag inte vad jag ska äta nu... Im very hungry å jag vet inte vad det blir till middag heller... Föresten på tal om middag vill jag grilla så det kan ju faktiskt sluta regna nu ?

Åååh det är så mkt jag vill haaa, Hoppas jag kan bli rik snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0