Boring Friday

Känns inte ens som om de är Fredag.. Här sitter man nykter när man egentligen skulle vara som mest sugen på att äntligen få börja dricka. Hmm.. Jag har inte ens nå planer för helgen :S. Jag vill ju på cruising..Men de blir lite svårt. BLEH


Vem är du? Elina
Bästa årstiden: Sommar
Älsklingsfärg: Svart
Katt eller hund: Hund
Fobier: Har väl inga fobier direkt.. Men gillar inte kryp åsånt äckel
Vad har du på dig just nu: Inget märkvärdigt
Hur många syskon har du: Många
Vad är du allergisk mot: Ingenting vad jag vet. Korkade människor kanske.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Både och.
Kan du stå på händer: Nix
Sushi eller hamburgare: Båda är aasgott !
Öl eller vin: Öl
Har du pojkvän/flickvän: nej
Är du kär: I kärleken ja
Vem krossade ditt hjärta sist: Oskar
Du blir glad av: Göra roliga saker.
Nära-döden-upplevelse: Ingen än så länge.
Har du någon bästis? Kan jag väl inte påstå
Har du varit otrogen: Mjaa
Vad får dig alltid att skratta: Alltid ?.. Vet inte men roliga människor
Vad tycker du är gott: ååh... jag skulle kunna skriva hela dan.. !! :D
Vad dricker du varje dag: Vatten
Favoritsemesterställe: Vet inte
Har rest till: Har typ aldrig vart nånstans
Har du besökt nåt nöjesfält: Ja
Favoritkarusellen: Vet inte.. På såna småtivollin Breakdance iaf ;)
Dricker du mjölk: Inte särskilt ofta
Favoritfika på café: Filmrullar (Dammsugare), Cookies.. Åsånt :P
Har du en bra relation till dina föräldrar: Eh no
Har du något synfel: Nej
Har du problem med ilska: Hahaha...ganska ofta kanske.
Din naturliga hårfärg: Nån halvblond haha
Har du färgat håret nångång: Ja
När färgade du senast: Det är nog nån månad sen
Har du moped: Nej
Bor du i hus eller lägenhet: Lägenhet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0