Återigen en hemsk dag

Tänk att varenda dag lyckas bli värdelös på ett eller annat sätt, Det slår lixom aldrig fel. Nu är det massa tjorv med hunden igen förståss. Snart får den hellre stanna än å hålla på å tjorva till mitt liv. Det blir alltså sjukt dyrt att frakta den med JetPack, Så dyrt att Mamma vägrar säga vad det kostar. Så enda alternativet är lixom att jag ska åka helt själv, Ensammast i hela världen till Shlm, Eller Allra helst Malmö :O ?!?! För att hämta den. HUR FAN ÄR DET TÄNKT ATT DET SKA GÅ TILL ?!. Jag åker inte nånstans själv.. Jag har aldrig varit någonstans ensam. Jag går fan inte nåra hundra meter till affären ensam. Jag gör helt enkelt inte saker själv ! Hur ska jag klara av att åka flygplan.. Vänta ensam på Arlanda, Åka flyg igen.. Möta en främmande människa.. Ta hennes hund. Vänta på flyget.. Med en hund som är min, Som jag inte känner, Som jag måste ta hand om. Flyga till Arlanda... Vänta där igen. Och sen åka hem.. Det kommer ju ta flera dar fattar dom inte det.  Å vart ska jag rasta en hundvalp som pissar hela tiden, på flygtoan eller ? Nu får alla tycka att jag är så jävla mesig som dom vill. Men detta gör mig faktiskt Livrädd och jag skojjar inte !


Kommentarer
Adde

Då kanske du inte ska åka så långt för att skaffa en hund då. Att ta en valp på plan är ingen bra idé.

2008-04-21 @ 01:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0