Trööttt

Igår kunde jag inte somna, Det var varmt, Det kliade å stacks överallt å kuddarna var ofluffiga å allt var bara oskönt. Men Troja var duktig å sov.. Å imorse har hon varit själv vaken från typ 7:30 när Mamma å Markus for.. Tills 9:30 när jag vaknade. Så hon var väldigt duktig å snäll som lät mig sova en stund :) Fast jag är som sagt väldigt trött ändå.. Å det är väääldigt varmt ute.. Vi var nyss ute en liten sväng. Föresten har hon slutat komma upp med tassarna nu i sängen, Hon sitter snällt å väntar när man ska ta på kopplet, Hon kan ta fram godis som man satt under en burk.. Åsså kan hon sitt (ibland) hihihi :P

image42


Kommentarer
Anonym

ååh vad kul! :D:D:D
/N

2007-06-07 @ 23:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0