Tisdag

Har inte varit spec ansträngande på jobbet idag heller.. For hem å sov på lunchen å råkade försova mig lite,När jag kom tillbaka flyttade vi ett dörrparti åsen inge mer så det har vart lugnt å skönt :) Har kommit hem nu för ett tag sen iaf.. Har hunnit dammsuga å tvätta nå kläder åsådär, Ska vattna mina blommor nu oxå.. Ifall någon var intresserad :) Imorron har jag iaf bett Emmeli & Daniel komma hit på middag.. Måste prata med Cissi idag oxå om vad vi ska dricka, Vilka dagar, Hur mkt osv så man inte måste börja tjorva med det i sista minuten.. Blir så stressigt å jobbigt :P.. Jag måste hinna blondera utväxt oxå, Det får bli ikväll eller imorgon. Usch va stressigt det kändes helt plötslligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0