Tisdag Kväll

Jag var ute å gick med Troja idag.. Å hon skämde ut mig.. var jättevild å galen när en trevlig.. kvinna eller vad man ska säga ville hälsa på henne.. Fy så olydig hon var. Sen eftersom jag var så trött gick jag å sov... Å vaknade nu då smidig som jag alltid är.. Nu lär jag ju inte kunna somna om på ett bra tag.. Men samtidigt är jag helt trött å slö. Nu är det iaf bestämt med drickan åså Arton56 och Rekorderlig sommar blev det, Hoppas gott :)

Imorn ska då Emmeli & Danne komma hit å äta middag med mig, så då ska jag fråga om hon ids blondera min utväxt samtidigt. Och ikväll borde jag sätta i ett täcke i mitt påslakan igen.. Tog bort det här för nån vecka sen när det  var sådär allra varmast.. Men sen försvann ju värmen å jag har hittils hållit på å frysa ihjäl VARJE natt utan att idas ta nåt att värma mig med, Därför ska jag nu efter denna långa jobbiga frystid sluta frysa at nights :) Usch... snart är det dags att gå ut med Troja igen å jag är verkligen jättetrött :(


Jo dom här 2 senaste inläggen suger.. riktigt booring i know.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0